Saturday 3 January 2015

3 PRODUK NI BANTU MASALAH GASTRIK SAYA

Alhamdulillah...lama benar dah rasa tak diserang gastrik, last sekali masa balik kampung aritu. ni pun sebab terlupa nak bawa balik my favorite produk ni.

Bila gastrik menyerang hanya ALLAH je tau cemana rasa, rasa cam nak mati pun ada..ye la nak bernafas pun tak boleh. sakit perut, sakit belakang..serba tak kena, berdiri tak kena, duduk tak kena...perut pun keras jer..

lagi la seksa kalau disertai dengan  cirit birit dan muntah2...Ohh ALLAH moga terhapus dosa dengan penyakit ni..AAMIN.

sampai hari ni dah setahun lebih tak di diserang gastrik. yg saya perasan dia bukan hilang macam tu ajer. tapi setelah saya consume 3 supliment ni;

ESP
OSTEMATRIK
PEPPERMINT GINGER PLUS



Ni lah dia rupanya set gastrik pilihan saya...
apa sebenarnya yang terkandung dalam ni yer...mari kita tengok satu2..ihiii

ESP yang juga merupakan sumber protein unggul daripada kacang soya merupakan sejenis tumbuhan yang tinggi sifat alkalinya yang dapat meneutralkan keasidan di dalam perut. Di samping itu, nutrien protein yang terkandung di dalam ESP sangat membantu membina sel-sel badan yang baru bagi menggantikan sel-sel lama yang telah rosak akibat dihakis oleh asid hidroklorik berikutan proses pencernaan makanan.

Pesakit gastrik disarankan untuk mengambil susu atau kalsium, kerana ianya bersifat alkali dan mampu meneutralkan asid di dalam perut. Ostematrik juga mengandungi magnesium dan zink yang amat mambantu dalam pemulihan gastrik. biasa kalau kita diserang gastik kalau pegi klinik dorang kan bagi ubat ni....Nama dia magnesium. orang2 kampung saya panggil "air kapur" hihiii..enatah la kenapa....mungkin sebab putih dan rasa cam kapor kot, atau mmg dibuat dari kapor..ahhhh sudahh..

Manakala Peppermint Ginger Plus mengandungi herba asli pudina, halia, jintan hitam dan jintan manis untuk rasa yang nyaman dan melegakan ketidakselesaan perut. Pil-pil juga boleh dihancurkan dan dicampur dengan air panas untuk minuman herba semulajadi.

Berminat untuk dapatkan set gastrik ini boleh terus hubungi Ummu Q. Harga adalah sgt istimewa untuk kawan2 semua....

contact FB:NorDina Afini

0199271048
pos seluruh Malaysia
cod USIM, NILAI



No comments:

Post a Comment