Saturday 3 January 2015

MY BABY DEMAM CAMPAK! mujur ada BASIC H

Dah 3 hari Qayyim demam..yg peliknya malam je panas badan dia..gi klinik cek suhu doktor cakap ada tonsil sikit..mcm biasa la bagi panadol dan antibiotik. agak berat nk bagi anak paracetamol ni...saya lagi rela tak tidur malam lapkan badan anak2 dengan air. bagi kurang panas.

Masuk malam hari ketiga demam saya perasan ada bintik2 kat badan dia...sah CAMPAK ni..aduhai..mana nak cari kelapa malam2 nih..tiba2 saya teringat BASIC H ni extract kelapa dan jagung. mula2 tak berani nak try tapi bila fikir2 benda ni x de bahan kimia, semulajadi..apa nak takut, KELAPA dan JAGUNG je. terus saya bancuh dan sapu kat badan dia sebelum tidur.

wahh..MIRACLE la weiii esoknya saya lihat kesan2 bintik merah tu dah berkurangan, syok wehh tak perlu susah2 susahkan hubby gi cari kelapa lagi..SYUKUR.

BASIC H ni banyak sangat kegunannya..1001 kegunaan la..heheh
Ni antaranya;



Selain itu, Basic H ni kepekatanya tinggi dan sangat menjimatkan berbanding dengan pencuci yang ada dipasaran. sebabnya adalah satu botol Basic H ini mengandungi 16 oz cecair dan  boleh dicairkan kepada 48 gelen air. Sangat pekat dan menjimatkan bukan? Dah tidak perlu bayar lebih untuk pencuci di rumah. Saya hanya menggunakan beberapa titik sahaja dan dicairkan dengan air boleh memberi kesan pembersihan yang sangat memuaskan terutama kesan degil pada sinki, lantai dan mozac. 



berminat nak try boleh la wassap saya yer UMMU Q 0199271048
cod area NILAI, USIM

No comments:

Post a Comment