Thursday 1 January 2015

YEAYYY..FAVORITE ANAK - ANAK KEMBALI LAGI

Dah hampir dua tahun menunggu, akhirnya tiba juga..sepanjang saya bergelar SID hanya pernah order sekali jer CHEW VITALEA ni. lps tu nk order balik x de stok. bila tanya HQ dorang gitau sedang UPGRADE product. wahhh wahhh...shaklee sentiasa memastikan produk2 mereka terbaik dan lebih baik dari hari ke sehari.inilah bukti SHAKLEE sangat menitikberatkan kesihatan dan nutrisi penting untuk semua peringkat umur.



jom kita lihat kandungan vitalea chew ni..dan kenapa ia begitu penting untuk perkembangan mental dan fizikal anak2.


see what??

Bayangkan mampukah kita paksa anak2 makan semua ni...eiiii uuuu...sayur secebis pun anak saya dah x nak...apa lagi bermangkuk2 macam ni..
jadi pilihan saya semestinya SHAKLEE CHEWABLE VITALEA. Ia kaya dengan VIT A, VIT C, VIT D dan VIT E.

ANDA PULA BAGAIMANA? sudah kah anda pastikan anak2 makan sayur dan buah secukupnya hari ini. Saya sudah..Hanya dengan Sebiji VITALEA sahaja sehari sudah cukup untuk keperluan serat dan nutrisi mereka, ALHAMDULILLAH..senang keja Ummi. Dah Tak risau lagi.



jom ler sama2 tingkatkan kesihatan anak2 hari ni. jangan pandang remeh yer...anak2 hari ini tidak sama dengan zaman kita kanak2 dulu, udara bersih, air bersih, sekarang tidak lagi..harus ingat tu..mencegah lebih baik dari merawat. ANAK SAYA TANGGUNGJAWAB SAYA PASTIKAN DORANG SIHAT, INSYAALLAH.

meh la wassap sape mau anak sihat:
0199271048
ummu Q
penghantaran seluruh Malaysia
COD Area: BBN NILAI<USIM


No comments:

Post a Comment