Wednesday 21 January 2015

WELCOME AFIF; penantian 10 tahun menjadi reality

Santai2 di petang hari sambil hirup rindu cafe ni saya nak kongsikan testimoni kakak saya.

Selama berSHAKLEE dah tiga orang custmer saya Berjaya hamil dengan set kesuburan shaklee. Itulah rezeki yang ALLAH nak bagi.
Tak cepat tak lambat sampai masanya tiba la ia.
Yang penting harus redha, tabah Dan sentiasa berusaha.



Kakak bermula dengan esp Dan b com saja pada awalnya. Hampir 3 bulan esp Dan b com. Bagus sangat esp membantu kuatkan Rahim Dan membina sel2 baru.
Masuk bulan keempat baru la kakak bersetuju nk ambik set kesuburan yang saya syorkan. Sebenarnya saya malas nak syorkan pada awalnya sebab kakak tengah consume produk lain yang agak glamer la jugak. Hinggalah dia sendiri nak Cuba Shaklee.. Tu pun saya kasi free pos lagi kt dia. Hihiii..
Alhamdulillah belum habis satu set kakak dah macam ragu2 nk buat ivf sedangkan appointment dah jalan. SUBHANALLAH. Memang positive PT yang kakak kongsikan. Sungguh Maha Adil Allah pada hambanya. Selama bertahun ni dah macam2 usaha dilakukan. Ubatan traditional hingga moden, suntik, cuci tiup, Urut, dah hampir nk ambik anak angkat dah pun. Dan yg terakhir ivf Dan consume SHAKLEE.
Alhamdulillah.. Akhirnya ALLAH mendengar rintihan hambanya.
SHAKLEE HANYALAH PENYEBAB kearah tersebut.

Bagi anda yang punya masalah yang sama Dan ingin mencuba Set subur Shaklee boleh ws saya UMMU Q 0199271048


FB link; NorDina Afini@Ummu Q

Ummuque.blogspot.com
Help others to help others.

No comments:

Post a Comment